علی خلیلی: دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب اسلامی است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

علی خلیلی: دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب اسلامی است

علی خلیلی:  دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب اسلامی است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علی خلیلی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان که در سالن همایش های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر سال 57 امام خمینی (ره) بعد از 15 سال دوری از وطن و تبعید به کشور اسلامی بازگشتند و حکومت جمهوری اسلامی را بنا نهادند که اهمیت خاصی به دهه فجر بخشیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: دهه فجر سرنوشت انقلاب را رقم زده و پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای عظیم روزگار و امدادهای غیبی پروردگار بوده که موجب پیروزی انقلاب شده است.
خلیلی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا جوانان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند این در حالی است که بعد از سال ها دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند با گزافه گویی های گوناگون این شور و شوقی که در جشن های انقلاب اسلامی است به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.
وی همچنین گفت: امروز شاهد هستیم برنامه های دهه فجر بیش از سال های گذشته بوده و پرشورتر از گذشته اجرا شده است به طوری که فقط در اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیش از 390 برنامه فرهنگی، ورزشی، مسابقات کشوری و استانی مختلف برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: تا زمانی که جوانان و ملت شریف ایران به قرآن، ولایت و رهبری پایبند هستند توطئه های دشمنان اسلام همیشه خنثی خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشی، عنوان کرد: در این مراسم از قهرمانان آسیایی و جهانی عرصه ورزش کشور، نخبه های استان در زمینه علمی و پژوهشی، فرهنگی، مذهبی وعقیدتی، مربیان استان که در تیم های ملی حضور دارند، هیئت های ورزشی برتر که توسط فدراسیون های ورزشی ارزیابی شده، سازمان های مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان در بعد فرهنگی و ورزشی تقدیر خواهد شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 13140514
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7